tirsdag den 6. maj 2008

Nye udfordringer

Søndag d. 04. maj rejste Martin igen af sted til Bolivia, men uden mig. Jeg har valgt, at jeg den næste måned vil gøre en særlig indsats for at integrere vores projekt internt i DSU. Derfor vil jeg i den kommende tid rejse rundt til DSU´s afdelinger for at fortælle mere om vores arbejde i Bolivia.
Det er en underlig fornemmelse ikke at skulle af sted igen sammen med Martin, men samtidig er jeg også glad for at være tilbage i Danmark, hvor jeg helt sikkert vil få mange nye udfordringer i forbindelse med mine oplæg rundt i landet. Dertil kommer, at jeg derudover også skal fungere som en slags kontaktperson for Martin, hvilket bliver utrolig spændende. Så på denne måde vil projektet i den næste måned både stå på i Bolivia og Danmark – og det er jeg slet ikke i tvivl om vil blive en kæmpe fordel. I juni måned mødes Martin og jeg så igen i Bolivia, hvor jeg sammen med DSU’s formand vil deltage i JSB´s nationale kongres i Santa Cruz.

Ditte

Ingen kommentarer: